Volná místa

23.10.2017

Volná místa

Hledáme nové kolegy/kolegyně do našeho týmu v Praze

 

Manažer/ka prodeje  

 

CO BUDETE DĚLAT

  • Sestavovat seznamy potenciálních klientů v rámci daného trhu
  • Vytvářet obchodní příležitosti prostřednictvím samostatného průzkumu a zjišťování
  • Vyhledávat nové klienty prostřednictvím jednání, pravidelných telefonických hovorů a dalších neobchodních jednání na akcích
  • Udržovat stálou přítomnost na akcích v rámci odvětví
  • Vést přesné záznamy o veškerých prodejních a průzkumných činnostech
  • Podporovat růst podílu na trhu
  • Udržovat úzkou spolupráci se všemi odděleními k zajištění hladkého fungování obchodní činnosti klienta
  • Mít znalosti o produktech, aby byla možná efektivní prezentace technologií společnosti a služeb pro klienty i kolegy
  • Cestovat podle potřeby za účelem zajišťování obchodních potřeb a závazků

CO MUSÍTE UMĚT 

  • Praxe v oblasti obchodu a prodeje (ideálně v odvětví prodeje vstupenek nebo podobné oblasti, nejlépe se zavedenými vztahy s majiteli míst konání akcí, promotéry a pořadateli akcí)
  • Vynikající komunikační a mezilidské dovednosti
  • Schopnost pracovat na více úkolech zároveň, proaktivní, logické myšlení a schopnost zvládat více projektů najednou
  • Dobrá pracovní znalost PowerPointu a Excelu
  • Plynulá znalost českého jazyka, velmi dobrá znalost anglického jazyka na komunikační úrovni

O VÁS

  • Zaměření na dodržování lhůt, věnující pozornost detailům
  • Vysoká míra motivovanosti, vynalézavost a zaměření na výsledky a plnění cílů
  • Vynikající sociální dovednosti; přátelská a společenská povaha, nebojí se navazovat kontakt s novými lidmi
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Ctižádostivost se zaměřením na cíl
  • Zaměření na detaily s  organizačními schopnostmi
  • Nadšený zájem o odvětví živé zábavy

NABÍZÍME  

  • Zázemí silné mezinárodní společnosti
  • ÚŽASNÉ týmové prostředí
  • Náležité finanční ohodnocení
  • Nové moderní prostory
  • Jazykové kurzy
  • Pracovní cesty do zahraničí
  • Týden dovolené navíc

 

Účetní/fakturantka s praxí

 

Náplň práce:

  • základní operace s účetními doklady
  • měsíční a roční uzávěrkové operace
  • samostatné účtování uceleného úseku účetnictví
  • kontrola a příprava podkladů pro audit a daňová přiznání
  • administrativní činnost
  • komunikace s odběrateli a dodavateli

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s praxí min. 3 roky na stejné pozici
  • znalost podvojného účetnictví, daňové problematiky a související legislativy
  • uživatelská znalost MS Office (Excel, Access, Word)
  • angličtina na komunikativní úrovni
  • spolehlivost, pečlivost a samostatnost

Nabízíme:

  • zázemí silné mezinárodní společnosti
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • nové moderní prostory
  • jazykové kurzy
  • týden dovolené navíc

 

Místo výkonu práce: Praha

Nástup: ihned

Kontakt: Pokud Vás některá z pozic zaujala, pošlete svůj strukturovaný životopis na e-mailovou adresu zamestnani@ticketpro.cz.