Způsoby platby

Způsoby platby

V internetovém obchodě Ticketpro můžete využít těchto typů plateb:

  • Prostřednictvím platebních karet - podporované karty: Mastercard, Maestro, Visa a Visa electron.
  • Online platba - online platba bankovním převodem.
  • Bankovním převodem – peníze můžete posílat z libovolné banky na území ČR.
  • Platba prostřednictvím platební brány Benefit plus.
  • Platba prostřednictvím brány Edenred.
  • Možnost platby on-line pro držitele karet Benefity.

Možnosti platby v prodejních místech Ticketpro:

Platba fakturou: prostřednictvím Obchodního oddělení Ticketpro na e-mailové adrese ticket@ticketpro.cz.

  • Platba fakturou je možná nejméně 10 dní před konáním akce.

Upozornění:

Způsoby platby a doručení se mohou měnit v závislosti na době do trvání akce, například doručení poštou nebo platba bankovním převodem není krátce před akcí možná. Dále se mohou měnit u jednotlivých akcí dle pokynů pořadatele.
Obchodní podmínky zde.

 

Detailní informace

Objednávky přes internet - platba on line

V internetovém obchodě Ticketpro můžete platit:

  • Prostřednictvím platebních karet
    card   visa electron      
  • Vstupenky může objednat pouze majitel platební karty. Není možná platba ve prospěch jiné osoby. Jméno objednatele se uvádí v objednávce a musí souhlasit se jménem majitele karty.
  • Do čísla platební karty nevkládejte žádné mezery.
  • Při platbě kartou budete vyzváni k zadání kontrolního kódu. Kontrolní kód se nazývá CVC - Card Validation Code u karet MasterCard, CVV - Card Validation Value u karet Visa. CVC kód je třímístný a je uveden na zadní straně karty na proužku u podpisu (poslední 3 čísla).

Online platba - Online bankovní převod prostřednictvím transakčního systému Comgate.

  • Podporované banky: Česká spořitelna, Komerční banka, ČSOB, Fio banka, mBank, Raiffeisenbank a Era.

  • Pokud nebude objednávka uhrazena on-line do 60 minut, bude automaticky stornována bez nároku na objednané vstupenky.

Platba prostřednictvím cafeteria systému

a) Benefity.cz - Cafeterie BENEFITY - On-line platba prostřednictvím platební brány "Benefity".
benefity

b) Edenred - Benefity Café - On-line platba prostřednictvím platební brány "Edenred".

logo benefity

c) Benefit Plus - On-line platba prostřednictvím platební brány "Benefit Plus".

benefity plus logo

d) Sodexo - Cafeteria mojeBenefity - On-line platba prostřednictvím platební brány "Sodexo".

sodexo cafeteria


Objednávky přes internet - platba bankovním převodem (pouze v rámci bank na území ČR)

  • Tuto platbu je možné využít pouze pro převody prostřednictvím bank na území České republiky.
  • Objednávka je možná nejpozději 7 dnů před konáním akce (s výjimkou vstupenek v případě doručení poštou, zde je nutné vstupenky objednat nejpozději 8 dnů před konáním akce).
  • Platbu je nutné provádět vždy pod variabilním symbolem objednávky!! Pokud nebude variabilní symbol zadán, nebude platba akceptována a objednávka bude zrušena.
  • Platba za objednávku musí být připsána na účet Ticketpro do 3 pracovních dnů od objednání, nezaplacené objednávky budou poté zrušeny.
  • Na účet Ticketpro musí být připsaná celá částka za objednávku, nesnížená o žádné bankovní poplatky.
  • Právo odstoupit od smlouvy uzavřené za použití prostředků komunikace na dálku se podle § 54 nevztahuje na smlouvy o ubytování, dopravě nebo využití volného času, pokud dodavatel poskytuje tato plnění v určeném termínu nebo době.
  • Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoli zrušit nebo změnit ceny v síti Ticketpro, a to bez udání důvodu.
  • Pokud jsou vstupenky objednány poštou, řídí se zasílání pravidly České pošty, s.p.. Ticketpro neručí za pozdní doručení ani za ztrátu zásilky.
  • V jedné objednávce lze zakoupit max. 10 vstupenek, pokud u akce není uvedeno jinak.
  • Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoli zrušit nebo změnit nabízené slevy v síti Ticketpro, a to bez udání důvodu.
  • Stav objednávky můžete sledovat po přihlasení v E-Shopu v záložce "Seznam transakcí"

 

Při nákupu on-line prostřednictvím internetu obdrží nakupující následující potvrzovací e-maily:

  1. "Potvrzení o přijetí objednávky" po úspěšném přijetí objednávky.
  2. "Potvrzení objednávky" po úspěšné úhradě.

Upozornění:

  • Potvrzovací e-maily jsou odesílány na e-mailovou adresu zadanou v kontaktní adrese (adrese pro doručení). V případě, že je adresa zadána chybně nebo se vyskytnou technické problémy na straně uživatele, Ticketpro neručí za nedoručení těchto e-mailů.
  • Při objednání vstupenek přes internet a platby online lze zvolit mezi doručením vstupenek poštou, osobním vyzvednutím, doručením kurýrem, vytištěním E-Ticketu nebo doručením jako M-Ticket.
    Možnosti doručení vstupenek zde.