GHMP Výstava: Adam Vačkář - První a poslední věci

GHMP Výstava: Adam Vačkář - První a poslední věci

Výstava do 30.11.2014

Možná Vás zaujme jedna z následujících akcí, tato akce již proběhla.

Akce stejného žánru najdete v kategorii Výstavy. A nebo Vás třeba zaujme jedna z těchto dvou akcí.

GHMP Výstava: Jaroslav Horejc (1886–1983) Mistr českého art deca

Dům U Kamenného zvonu, Praha 1

28.09.201608.01.2017

Lobkowicz Palace Muzeum

COMBO ticket MIDDAY CONCERT

Lobkowiczký palác, Praha 1

10.12.201631.12.2017

Název v pořadí druhé Intervence v Colloredo-Mansfeldském paláci parafrázuje název knihy H. G. Wellse First and last things a zabývá se tématem duchovně chátrající společnosti a důsledky materiální nadprodukce.

Colloredo-Mansfeldský palác: Út-NE 10:00-18:00

 

Pořadatel si vyhrazuje právo kdykoli změnit ceny v síti TICKETPRO, a to bez udání důvodu. U rezervací platí cena platná v momentě úhrady. Změna programu, termínu a místa konání vyhrazena.

Ceny zahrnují konečnou cenu vstupenek včetně poplatků, avšak nezahrnují případné bankovní, transakční či poštovní poplatky nutné k doručení vstupenek.

Při nákupu vstupenky v minimální hodnotě 100 Kč můžete zakoupit i zvýhodněnou poukázku Českých drah. Jeďte na svou akci vlakem. Platí po celé ČR. Více informací zde: Poukázka na přepravu ČD.

 

Za platnost a pravost vstupenek zakoupených mimo síť Ticketpro neručíme.

Seznam prodejních míst

Detaily akce

Adam Vačkář, První a poslední věci

 

Název v pořadí druhé Intervence v Colloredo-Mansfeldském paláci parafrázuje název knihy H. G. Wellse First and last things a zabývá se tématem duchovně chátrající společnosti a důsledky materiální nadprodukce. Umělec se vrací k ikonograficky osvědčenému motivu zátiší „nature morte”, jež se jako žánr začalo šířit v 17. století. Nejedná se však o plátna, ale o fotografie uvadajících květin či květin umělých, které jsou kombinované s živými, aniž by se daly na první pohled rozeznat. Soubor fotografií doplňuje projekt Margin of hope, který vznikl na začátku roku 2014 v Maroku. Je záznamem střetu konzumní a původní domorodé společnosti, ve kterém fungují plastové lahve jako výchozí materiál k dalšímu zpracování a jako katalyzátor víry v lepší budoucnost. V tanečním sále Vačkář nechal prostor ambientní minimalistické hudbě a partiturám, jejichž „noty“ prostřílel pistolí. Adam Vačkář studoval na pražské Vysoké škole umělecko-průmyslové a pařížské Ecole Nationale Superiére des Beaux-arts. V Galerii hlavního města Prahy vystavuje potřetí (Start-up, Hrubý domácí produkt).

Facebook