Tři sestry

Tři sestry

Možná Vás zaujme jedna z následujících akcí, tato akce již proběhla.

Akce stejného žánru najdete v kategorii Činohra. A nebo Vás třeba zaujme jedna z těchto dvou akcí.

Vánoční koleda

Studio DVA divadlo, Praha 1

11.12.201627.12.2016

Generálka

Divadlo na Jezerce, Praha 4

20.12.201621.01.2017

Anton Pavlovič Čechov začal psát Tři sestry v roce 1899 a první verzi textu hry přečetl hercům Moskevského uměleckého divadla již na konci října 1900.
Pořadatel si vyhrazuje právo kdykoli změnit ceny v síti TICKETPRO, a to bez udání důvodu. U rezervací platí cena platná v momentě úhrady. Změna programu, termínu a místa konání vyhrazena.

Ceny zahrnují konečnou cenu vstupenek včetně poplatků, avšak nezahrnují případné bankovní, transakční či poštovní poplatky nutné k doručení vstupenek.

Při nákupu vstupenky v minimální hodnotě 100 Kč můžete zakoupit i zvýhodněnou poukázku Českých drah. Jeďte na svou akci vlakem. Platí po celé ČR. Více informací zde: Poukázka na přepravu ČD.

 

Za platnost a pravost vstupenek zakoupených mimo síť Ticketpro neručíme.

Seznam prodejních míst

Detaily akce

Anton Pavlovič Čechov začal psát Tři sestry v roce 1899 a první verzi textu hry přečetl hercům Moskevského uměleckého divadla již na konci října 1900. Po velkolepém úspěchu Strýčka Váni na zdejší scéně sice věděl, že herci tohoto divadla rozumějí jeho hrám přece jen o něco víc než ti ostatní, ale zároveň z jeho korespondence s Olgou Knipperovou vyplývá, že se stále více obával melodramatických sklonů režiséra Stanislavského.

Inteligentní a ironický Čechov totiž ve své hře pracuje s mistrovskou dramatickou formou, které jakýkoli sentiment pouze ubírá na účinnosti. Děj hry začíná 5. května blíže neurčeného roku a končí na podzim o čtyři roky později a během této doby svádějí její hrdinové marný boj s časem, který je ubíjí a postupně uvrhává do nekonečné ubohosti maloměstského života v posádkovém městě. Provinční poměry zmarní jejich talenty a všechna ušlechtilá životní předsevzetí se nakonec smrsknou do patetického odhodlání odjet do Moskvy, které ovšem není ničím jiným než marnou snahou vrátit čas do doby, kdy jsme ještě byli šťastni.       

V režii Martina Františáka (který je ovšem také dramatikem s hlubokým zájmem o ženské osudy) se tak opět vrátíme k jednomu z vrcholů světové dramatiky- ke hře, v níž inteligentní ženy touží po lásce, zamilovaní baroni chtějí pracovat a dělostřelečtí důstojníci filozofují o životě. Všichni pak dohromady touží po štěstí, které však ve svých životech nenacházejí. Zdá se nám, že v tom je hra stále aktuální, neboť ani dnes mnohdy nežijeme nijak lépe, jen se už tomu dokážeme lépe zasmát.  

Facebook