Glengarry Glen Ross

Glengarry Glen Ross

Možná Vás zaujme jedna z následujících akcí, tato akce již proběhla.

Akce stejného žánru najdete v kategorii Činohra. A nebo Vás třeba zaujme jedna z těchto dvou akcí.

Vánoční koleda

Studio DVA divadlo, Praha 1

11.12.201627.12.2016

Generálka

Divadlo na Jezerce, Praha 4

20.12.201621.01.2017

David Mamet - Glengarry Glen Ross

Délka představení: 2 hodiny

 


Pořadatel si vyhrazuje právo kdykoli změnit ceny v síti TICKETPRO, a to bez udání důvodu. U rezervací platí cena platná v momentě úhrady. Změna programu, termínu a místa konání vyhrazena.

Ceny zahrnují konečnou cenu vstupenek včetně poplatků, avšak nezahrnují případné bankovní, transakční či poštovní poplatky nutné k doručení vstupenek.

Při nákupu vstupenky v minimální hodnotě 100 Kč můžete zakoupit i zvýhodněnou poukázku Českých drah. Jeďte na svou akci vlakem. Platí po celé ČR. Více informací zde: Poukázka na přepravu ČD.

 

Za platnost a pravost vstupenek zakoupených mimo síť Ticketpro neručíme.

Seznam prodejních míst

Detaily akce

Tvrdý konkurenční boj mezi zaměstnanci realitky, která prodává zboží téměř neprodejné. Obstojí jen ten, kdo dokáže prodat i největší „shit".


DAVID MAMET

Jeden z nejvýznamnějších amerických dramatiků posledních třiceti let se narodil 30. listopadu 1947 v Chicagu. Mamet se věnuje i psaní esejů, próz, básní a scénářů či filmové režii. Za hru Glengarry Glen Ross obdržel v roce 1984 Pulitzerovu cenu. Mamet je nositelem mnoha prestižních ocenění, včetně nominace na filmového Oskara za scénář Vrtěti psem (1997). Kvůli výraznému, drsnému, hovorovému stylu jeho dialogů se v angličtině jeho příjmení, podobně jako u Pintera, Kafky či Becketta, začalo používat k označení typu takového vyjadřování – „Mamet speak“. K jeho nejznámějším hrám, jež byly uvedeny i v Česku, patří mj.Sexuální perverze v Chicagu (1974), Americký bizon (1975) čiOleanna (1992). Mezi Mametovy poslední dramatické počiny patří i hra Listopad (2008), která měla premiéru v broadwayském Ethel Barrymore Theatre. V roce 2010 se Mamet věnuje režii filmové adaptace Deníku Anny Frankové.

V Glengarry Glen Ross, druhé části tzv. Trilogie o byznysu (první část představuje Americký bizon a třetí V potu tváře orat budeš) se chtějí realitní makléři dostat k penězům i za cenu zrady vlastní firmy. Ukradnou tipy a kontakty na klienty a předají je konkurenční agentuře. Celá hra je mozaikou výstupů a scén, v kterých se postavy pokoušejí manipulovat jedna druhou, dosáhnout svého cíle přesvědčovací taktikou. Agenti jsou mistry jazyka, řeč je jejich pracovním prostředkem.
Mamet pochopil konzumní demokracii amerického či západního typu jako bezohledný egoistický boj o přežití, kde jeden se snaží obehrát druhého. Vše se podřizuje cíli, kterým nejčastěji bývá osobní prospěch. Tyto principy Mamet odhaluje jako základní v mezilidských i pracovních vztazích, zvlášť v podnikání anebo byznysu, které jsou považovány za pilíř americké společnosti. V konečném důsledku jsou materiálnímu zisku obětovány i přátelské vztahy.
Netřeba zvlášť zdůrazňovat, jak je tato Mametova nejúspěšnější a nejuznávanější hra z roku 1983 blízká současné české realitě…

Obsazení a více informací o představení zde

Facebook